قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

هر شغلی هم که داشته باشید، بهرحال در منزل یا اداره ممکن است به دنبال راهی برای بهبود سیستم آب و فاضلاب خود باشید. یکی از ابزارهایی که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند، پمپ آب خانگی است. این پمپ‌ها، آب را با فشار بالا در طبقه شما به گردش در خواهند آورد که هم به میزان آب شما کمک میکند و هم پکیج شما را زنده و سالم نگه میدارد. در واقع پمپ ها به شما امکان می‌دهند تا از آب با فشار قوی‌تری در حمام‌، سینک‌ها و توالت‌های خانه خود و همچنین شوفاژ های گرمتر استفاده کنید. اما اکثرا به دنبال قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه هستند؛ ما هم در این مطلب به شما جهت خرید این نوع پمپ ها، لیست قیمت و انواع آن کمک خواهیم کرد.

در زمان خرید پمپ آب خانگی برای یک طبقه ، چه قیمتی را انتخاب کنیم؟

قبل از خرید پمپ آب خانگی باید به چند عامل توجه کنید؛ اولین مورد احتمالا قیمت پمپ است. هزینه خرید پمپ‌های آب خانگی ممکن است متفاوت باشد و بسته به نوع و برند پمپ متغیر باشد. این شرایط طبیعتا برای پمپ آب خانگی برای یک طبقه هم خواهد بود. همچنین لازم است تفاوت پمپ آب جتی و بشقابی و سایر انواع انها را نیز بدانید.

در بازار ایران، پمپ‌های آب خانگی با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. قیمت این پمپ‌ها بسته به کیفیت، مدل و توان آن‌ها متفاوت است. برخی از پمپ‌های آب خانگی ارزان تر بوده، در حالی که برخی دیگر قیمت بالاتری دارند. بنابراین، قبل از خرید پمپ آب برای یک طبقه باید به نیازهای خانه‌ و بودجه خود توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که هم با نیازهای شما سازگار باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

خواندن این مطلب
روش‌های کاهش صدای پمپ آب | چگونه صدای پمپ را کم کنیم؟

همچنین، عوامل دیگری نیز بر قیمت پمپ آب خانگی تأثیر می‌گذارند. مثلا برند، مصرف انرژی و همچنین قابلیت‌های خاصی که پمپ آب خانگی مخصوص یک طبقه دارد. برندهای مشهورتر و با کیفیت‌تر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند، اما خب اکثرا ضمانت، کارایی و عمر مفید بیشتری داشته باشند. همچنین، پمپ‌هایی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت، به محیط زیست نیز کمک می‌کنند.

بنابراین، برای خرید پمپ آب خانگی برای یک طبقه، بهتر است ابتدا به قیمت توجه کرده و سپس به این عوامل دیگر:

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی برای یک طبقه

اگر نیاز به پمپ آب خانگی برای سیستم آب و فاضلاب خانه خود دارید، در انتخاب پمپ مناسب برای یک طبقه باید موارد مهمی را در نظر بگیرید. پیش از خرید باید پارامترهای اصلی را مورد توجه قرار دهید؛ پارامترهایی از قبیل:

 

  1. تعیین نیاز به دبی و آب: برای انتخاب پمپ آب مناسب برای یک طبقه، ابتدا باید نیاز آب مصرفی خانه خود را تعیین کنید. این شامل تعداد افراد ساکن در خانه، تعداد حمام‌ها و توالت‌ها، سیستم پکیج و سایر نیازهای آبی مانند آبیاری باغچه و شستشو در آن طبقه می شود.
  2. توان پمپ: بر اساس نیاز آبی که تعیین کرده‌اید، توان پمپ مدنظر را محاسبه کنید. توان پمپ باید قادر به تأمین آب مورد نیاز خانه باشد. برخی پمپ‌های آب خانگی توان مشخصی دارند که بر اساس آنها می‌توانید انتخاب کنید. ضمنا با مشاوره رایگان با متخصصین ابزاریکا میتوانید توان مد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. میزان جریان: قدرت جریان آب توسط پمپ طبقه نیز بسیار مهم است. اگر قدرت جریان پمپ کم باشد، ممکن است آب به درستی در سیستم خانه جریان پیدا نکند و مشکلاتی مانند فشار کم آب در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی ایجاد شود.
  4. قابلیت های پیشرفته: پمپ آبی که امکان کنترل فشار دارد، به شما امکان می‌دهد تا سرعت جریان و فشار آب را تنظیم کنید. این قابلیت قطعا مفید است و به شما اجازه می‌دهد تا آب را با دقت مورد نیاز خود تنظیم کنید.
  5. مصرف انرژی: مصرف انرژی پمپ آب خانگی برای یک طبقه نیز باید مدنظر قرار گیرد. پمپ‌هایی که دارای برچسب انرژی با کارایی بالا هستند، می‌توانند هزینه‌های انرژی خانه را کاهش دهند.
  6. نوع پمپ: بر اساس نیاز آب خانه، می‌توانید بین پمپ‌های مختلفی مانند پمپ‌های سطحی، غرقآبی یا هر نوع دیگر انتخاب کنید
خواندن این مطلب
بهترین پمپ آب خانگی یک اسب

لیست قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه ( برندها در جدول )

متناسب با توان و دبی مدنظر ، قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه مطابق جدول زیر با اندکی تغییر است:

 

 

نوع و برند پمپ آب خانگی مخصوص 1 طبقهقیمت کل پمپ ( ریال )
پمپ بشقابی پنتاکس نیم اسب بخار25000000
پمپ استریم نیم اسب بخار15000000
پمپ ایرانی پنتاکس نیم اسب بخار22000000
پمپ آب خانگی دیزل ساز یک طبقه32000000
پمپ پنتاکس 1 اسب بخار34000000
سایر برندهای ایرانی یا چینیاز 19000000

تا 35000000

 

بسیاری از محصولات موجود در بازار از برندهای کمتر شناخته شده هستند که با توجه به قیمت پایینتر آنها کارکرد بدی ندارند. برای مصارف سبک تر، این پمپ ها توصیه می شوند.

 

در نهایت برای خرید پمپ آب خانگی برای یک طبقه که مخصوص عملکرد و کارکرد شما باشد، باید با تحقیق کامل پمپ متناسب خود را پیدا و انتخاب کنید. ابزاریکا با سالها تجربه در فروش ابزار باغبانی، آبی و صنعتی به شما در این راه یاری خواهد کرد.

سوالات متداول پمپ آب خانگی یک طبقه

  • چرا پمپ آب خانگی برای یک طبقه بخریم؟

برای بهبود فشار، دبی و جریان آب باید پمپ خانگی خریداری شود. اگر سایر طبقات ساختمان موافق این خرید نباشند، میتوانید برای یک طبقه این پمپ ها را تهیه کنید.

  • در زمان خرید پمپ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برند، قیمت، توان و میزان دبی پمپ آب در کنار کشور سازنده آن از عواملی است که باید به آنها در هنگام خرید توجه کرد.

  • برندها و قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

در بازار مارک و برندهای متفاوتی مانند پنتاکس، دیزل، استریم و … وجود دارد که برندهای چینی و ایرانی مناسبی هم وارد شده اند. قیمت ها هم از حدود 1.5 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومان در این لحظه می باشد.

خواندن این مطلب
معرفی بهترین برند سمپاش زنبه‌ای ( مناسب با کارکرد شما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *